mdkslupsk.pl

  • 070_Slider.jpg
  • 021_Slider.jpg
  • 036_Slider.jpg
  • 010_Slider.jpg
  • 067_Slider.jpg
  • 050_Slider.jpg
  • 035_Slider.jpg
  • 031_Slider.jpg
  • 053_Slider.jpg
  • 063_Slider.jpg
  • 056_Slider.jpg
  • 064_Slider.jpg
  • 032_Slider.jpg
  • 005_Slider.jpg
  • 049_Slider.jpg
  • 033_Slider.jpg
  • 030_Slider.jpg
  • 058_Slider.jpg
  • 013_Slider.jpg
  • 020_Slider.jpg
  • 011_Slider.jpg
  • 028_Slider.jpg
  • 003_Slider.jpg
  • 016_Slider.jpg
  • 026_Slider.jpg
  • 045_Slider.jpg
  • 039_Slider.jpg
  • 047_Slider.jpg
  • 019_Slider.jpg
  • 008_Slider.jpg
  • 044_Slider.jpg
  • 043_Slider.jpg
  • 014_Slider.jpg
  • 069_Slider.jpg
  • 007_Slider.jpg
  • 012_Slider.jpg
  • 029_Slider.jpg
  • 034_Slider.jpg
  • 023_Slider.jpg
  • 024_Slider.jpg
  • 065_Slider.jpg
  • 001_Slider.jpg
  • 015_Slider.jpg
  • 057_Slider.jpg
  • 004_Slider.jpg
  • 038_Slider.jpg
  • 018_Slider.jpg
  • 055_Slider.jpg
  • 060_Slider.jpg
  • 006_Slider.jpg
  • 062_Slider.jpg
  • 068_Slider.jpg
  • 046_Slider.jpg
  • 048_Slider.jpg
  • 022_Slider.jpg
  • 017_Slider.jpg
  • 009_Slider.jpg
  • 054_Slider.jpg
  • 002_Slider.jpg
  • 071_Slider.jpg
  • 052_Slider.jpg
  • 059_Slider.jpg
  • 041_Slider.jpg
  • 051_Slider.jpg
  • 042_Slider.jpg
  • 025_Slider.jpg
  • 027_Slider.jpg
  • 066_Slider.jpg
  • 061_Slider.jpg
  • 040_Slider.jpg
  • 037_Slider.jpg

Artykuły

Rekrutacja do Młodzieżowego Domu Kultury na rok szkolny 2023/2024

Rekrutacja do Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku na rok szkolny 2023/2024 prowadzona będzie przy wsparciu elektronicznego systemu rekrutacji i podzielona została na etapy.

Etap Termin Zdarzenie
I od 3 kwietnia od godz. 12.00
do 21 kwietnia do godz. 16.00
Rejestracja (logowanie się) w systemie kandydatów kontynuujących.
od 3 kwietnia od godz. 12.00
do 21 kwietnia do godz. 18.00
Złożenie w Młodzieżowym Domu Kultury deklaracji kontynuacji dla kandydatów kontynuujących.
II od 1 czerwca od godz. 12.00
do 23 czerwca do godz. 16.00
Rejestracja (logowanie się) w systemie nowych kandydatów.
od 1 czerwca od godz. 12.00
do 23 czerwca do godz. 18.00
Złożenie w Młodzieżowym Domu Kultury wniosku dla nowych kandydatów.
10 lipca godzina 11.00 Opublikowanie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych na tablicy w ogłoszeń w Młodzieżowym Domu Kultury.
od 1 września od godz.12.00
do 8 września do godz. 16.00
Potwierdzenie przez rodzica/opiekuna prawnego woli przyjęcia zakwalifikowanego dziecka do Młodzieżowego Domu Kultury.
III od 12 września od godz.12.00
do 29 września do godz. 16.00
Bieżące zapisy do pracowni na wolne miejsca.
Rejestracja (logowanie się) w systemie nowych kandydatów.
od 12 września od godz.12.00
do 29 września do godz. 18.00
Złożenie w Młodzieżowym Domu Kultury wniosku dla nowych kandydatów (zgłoszonych w terminie od 12.09.2023 do 29.09.2023 - etap III).
od 12 września od godz.12.00
do 29 września do godz. 18.00
Potwierdzenie przez rodzica/opiekuna prawnego woli przyjęcia zakwalifikowanego dziecka (zgłoszonego w terminie od 12.09.2023 do 29.09.2023 - etap III) do Młodzieżowego Domu Kultury.

 

Od 2 października 2023 r. w sprawie rekrutacji należy kontaktować z sekretariatem MDK pod numerem tel. 59 842-50-52

Pracownia Plastyczna - plan zajęć

Nazwisko i Imię nauczyciela Forma zajęć Pn. Wt. Śr. Czw. Pt.
Jolanta Kopczak zajęcia plastyczne 15.20–16.50   15.20–16.50    
Fabryka Pluszaków 16.55–18.25   16.55–18.25 15.20–17.05  
Zaborowska Kinga zajęcia plastyczne 16.00–19.00   16.00–18.00    
warsztaty artystyczne       15.30–18.30 15.30–18.45
Kowalik Wanda zajęcia plastyczne       15.30–17.00  
rysunek   15.30–17.00
17.00–18.30
     
batik     15.30–17.45    
Szczepłocki Andrzej rysunek i malarstwo 17.00–19.15   17.00–19.15   17.00–19.15

Regulamin uczestnika Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku

REGULAMIN UCZESTNIKA MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY W SŁUPSKU

Młodzieżowy Dom Kultury w Słupsku jest placówką oświatową prowadzącą działalność:
- w formach stałych (stałe zajęcia umieszczone w tygodniowym planie zajęć),
- okresowych (zimowe i letnie zajęcia zorganizowane).

Uczestnikami Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku mogą być dzieci i młodzież w wieku 3 lat do zakończenia edukacji.
1. Uczestnik ma prawo do systematycznej informacji o swoich postępach.
2. Po zakończeniu rocznego cyklu zajęć, umieszczonych w tygodniowym planie, uczestnik otrzymuje dyplom uczestnictwa.
3. Zajęcia określone w tygodniowym planie zajęć rozpoczynają się nie wcześniej niż 1 września i kończą wg kalendarza danego roku szkolnego.
4. W czasie ferii zimowych zajęcia odbywają się wg okresowego planu zajęć.
5. Dane osobowe uczestnika podlegają ochronie zgodnie z aktualnymi przepisami.
6. Na terenie placówki obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, picia alkoholu, używania i rozprowadzania środków odurzających.
7. Od uczestników oczekuje się kulturalnego zachowania i poszanowania mienia placówki.
8. Niestosowanie się do zasad określonych w pkt. 6 lub 7 może spowodować skreślenie z listy uczestników, a także zastosowanie innych środków przewidzianych prawem.
9. Prawa i obowiązki uczestnika a także nagrody i kary są zamieszczone w statucie Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku.

Regulamin zatwierdzony Uchwałą Rady Pedagogicznej Nr 4/2017 z dnia 28 sierpnia 2017 r.

Uchwała Rady Rodziców nr 1/2020

Uchwała nr 1/2020
Rady Rodziców przy Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku
z dnia 1 kwietnia 2020 roku

w sprawie składek za okres pandemii

Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 roku w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19 oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19 w Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku, do czasu powrotu dzieci do placówki zajęcia prowadzone będą z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.

W związku z tym, że zajęcia się odbywały a zmiana formy prowadzenia zajęć nie leży po stronie placówki, wysokość składek na Radę Rodziców za rok szkolny 2019/2020 pozostaje bez zmian.

Godziny dostępności

Nazwisko i Imię nauczyciela Dzień tygodnia Godzina
WÓJCIK Violetta – dyrektor środa 16.00–17.00
ZAGÓRSKA Agnieszka – wicedyrektor piątek 16.00–17.00
ANDRZEJEWSKA Marta środa 15.30–16.00
BAŁBATUN Zbigniew piątek 16.45–17.45
BARTOŚ Katarzyna wtorek 15.00–16.00
BEDKA Aldona środa 15.00–16.00
BLISKOWSKI Mateusz środa 15.30–16.00
CYSEWSKI Łukasz poniedziałek 16.00–17.00
KOPCZAK Jolanta wtorek 9.10–10.10
KOWALIK Wanda wtorek 14.30–15.30
KWIDZIŃSKA Magdalena wtorek 15.00–16.00
MACIEJEWSKA Karolina środa 17.30–18.30
MICHAŁOWSKA Dorota poniedziałek 15.30–16.00
OLSZEWSKA Katarzyna piątek 8.00–9.00
PLEBANEK Bogusława wtorek 10.50–11.50
PLEBANEK Krzysztof poniedziałek 15.30–16.00
SAPIS Lucyna wtorek 18.00–18.30
SIEPIETOWSKA Agnieszka czwartek 19.35–20.05
SPOCZYŃSKA Małgorzata wtorek 14.10–15.10
SPOCZYŃSKI Daniel czwartek 13.30–14.30
SZANEL Wioletta środa 14.40–15.40
SZCZEPŁOCKI Andrzej piątek 16.00–17.00
SZEWCZYK Karolina wtorek 14.35–15.35
SZYMCZEWSKA-KUHN Iwona środa 14.40–15.40
USZKIEWICZ Grzegorz środa 19.05–19.35
ZABOROWSKA Kinga środa 18.00–19.00

Ogłoszenia

Z ostatniej chwili

Ankieta Zwracamy się z prośbą do młodzieży o wypełnienie ankiety, która pomoże nam w przygotowaniu oferty zajęć pozaszkolnych na nowy rok szkolny. Ankieta jest dostępna po kliknięciu na poniższy baner.