mdkslupsk.pl

  • 009_Slider.jpg
  • 046_Slider.jpg
  • 020_Slider.jpg
  • 029_Slider.jpg
  • 069_Slider.jpg
  • 054_Slider.jpg
  • 071_Slider.jpg
  • 006_Slider.jpg
  • 055_Slider.jpg
  • 016_Slider.jpg
  • 057_Slider.jpg
  • 022_Slider.jpg
  • 030_Slider.jpg
  • 044_Slider.jpg
  • 033_Slider.jpg
  • 052_Slider.jpg
  • 045_Slider.jpg
  • 003_Slider.jpg
  • 041_Slider.jpg
  • 025_Slider.jpg
  • 034_Slider.jpg
  • 063_Slider.jpg
  • 056_Slider.jpg
  • 015_Slider.jpg
  • 007_Slider.jpg
  • 047_Slider.jpg
  • 068_Slider.jpg
  • 021_Slider.jpg
  • 024_Slider.jpg
  • 001_Slider.jpg
  • 037_Slider.jpg
  • 032_Slider.jpg
  • 059_Slider.jpg
  • 017_Slider.jpg
  • 002_Slider.jpg
  • 067_Slider.jpg
  • 042_Slider.jpg
  • 036_Slider.jpg
  • 061_Slider.jpg
  • 038_Slider.jpg
  • 013_Slider.jpg
  • 008_Slider.jpg
  • 026_Slider.jpg
  • 012_Slider.jpg
  • 065_Slider.jpg
  • 050_Slider.jpg
  • 011_Slider.jpg
  • 060_Slider.jpg
  • 023_Slider.jpg
  • 040_Slider.jpg
  • 014_Slider.jpg
  • 070_Slider.jpg
  • 064_Slider.jpg
  • 005_Slider.jpg
  • 035_Slider.jpg
  • 066_Slider.jpg
  • 051_Slider.jpg
  • 031_Slider.jpg
  • 053_Slider.jpg
  • 048_Slider.jpg
  • 018_Slider.jpg
  • 039_Slider.jpg
  • 062_Slider.jpg
  • 004_Slider.jpg
  • 049_Slider.jpg
  • 028_Slider.jpg
  • 027_Slider.jpg
  • 043_Slider.jpg
  • 010_Slider.jpg
  • 019_Slider.jpg
  • 058_Slider.jpg

Artykuły

Pracownia Plastyczna - plan zajęć

Nazwisko i Imię nauczyciela Forma zajęć Pn. Wt. Śr. Czw. Pt.
Jolanta Kopczak zajęcia plastyczne 15.20–16.50   15.20–16.50    
Fabryka Pluszaków 16.55–18.25   16.55–18.25 15.20–17.05  
Zaborowska Kinga zajęcia plastyczne 16.00–19.00   16.00–18.00    
warsztaty artystyczne       15.30–18.30 15.30–18.45
Kowalik Wanda zajęcia plastyczne       15.30–17.00  
rysunek   15.30–17.00
17.00–18.30
     
batik     15.30–17.45    
Szczepłocki Andrzej rysunek i malarstwo 17.00–19.15   17.00–19.15   17.00–19.15

Pracownia Muzyczna - plan zajęć

Nazwisko i Imię nauczyciela Forma zajęć Pn. Wt. Śr. Czw. Pt.
Spoczyński Daniel keyboard 14.45–18.45 15.00–19.00   14.30–15.30  
studio piosenki       15.30–18.30  
Plebanek Krzysztof studio piosenki 16.00–20.00        
Plebanek Bogusława studio piosenki     15.45–18.55    
Spoczyńska Małgorzata studio piosenki   15.10–18.55 16.00–18.15    
Siepietowska Agnieszka studio piosenki       15.00–19.35  
Cysewski Łukasz studio piosenki   15.50–16.50   15.30–16.15 16.00–17.00
zespoły 17.00–19.15 17.00–19.15      
Bałbatun Zbigniew ukulele 17.40–18.25   17.40–18.25    
gitara klasyczna 16.50–17.35
18.30–20.00
16.50–20.00 16.50–17.35
18.30–20.00
16.50–20.00  
Kwidzińska Magdalena gitara klasyczna   16.00–19.05 16.45–19.50    
Uszkiewicz  Grzegorz gitara klasyczna 16.45–19.10   16.00–19.05    
Bliskowski Mateusz gitara elektryczna     16.00–19.00    

Pracownia Tańca - plan zajęć

 

Nazwisko i Imię nauczyciela Forma zajęć Pn. Wt. Śr. Czw. Pt.
Szanel Wioletta "MINI AKCENT" 16.35–18.05   16.35–18.05    
"AKCENT II" 18.10–19.40   18.10–19.40    
Szymczewska-Kuhn Iwona "MINI AKCENT" 16.35–18.05   16.35–18.05    
"AKCENT I" 18.10–19.40   18.10–19.40    
Bartoś Katarzyna "GEST"   16.00–17.15
(starsze)

17.20–18.15
(młodsze)
  15.45–17.00
(starsze)

17.05–18.00
(młodsze)
 
Maciejewska Karolina   "ISKIERKI"   16.30-17.30   16.00–16.45  
"STEP"       16.50–18.20  
"FLEX" 17.05–19.05   16.00–17.30    
"SWING"   17.40–19.05     16.00–19.00

Pracownia Zajęć Rytmiczno-Umuzykalniających - plan zajęć

Nazwisko i Imię nauczyciela Forma zajęć Pn. Wt. Śr. Czw. Pt.
Szanel Wioletta
Szymczewska-Kuhn Iwona
rytmika
"Brzdące"
15.45–16.30   15.45–16.30    

Pracownia Języków Obcych - plan zajęć

Nazwisko i Imię nauczyciela Forma zajęć Pn. Wt. Śr. Czw. Pt.
Szewczyk Karolina język angielski 15.35–17.05
(grupa C)

17.10–18.40
(grupa F)
15.35–16.35
(grupa C)

16.40–17.40
(grupa F)

17.45–18.45
(grupa D)

18.50–20.20
(grupa G)
  16.15–17.00
(grupa D)
 
Bedka Aldona język angielski     16.00–16.45
(grupa 1)

16.50–17.35
(grupa 2)

17.40–18.25
(grupa 3)

18.30–19.15
(grupa 4)
  16.00–16.45
(grupa 1)

16.50–17.35
(grupa 2)

17.40–18.25
(grupa 3)

18.30–19.15
(grupa 4)

Koła zainteresowań - plan zajęć

Nazwisko i Imię nauczyciela Forma zajęć Pn. Wt. Śr. Czw. Pt.
Sapis Lucyna koło szachowe   16.30–18.00 16.30–18.00   16.30–18.00
Andrzejewska Marta koło teatralne "Mali artyści" 18.00–19.30   16.00–17.30    
Michałowska Dorota koło teatralne 18.00–19.30       18.00–19.30
koło dziennikarskie 16.00–17.30       16.00–17.30
Olszewska Katarzyna Artystyczna Akademia Malucha   9.00–12.00 9.00–12.00 9.00–12.00 9.00–12.00
Olszewska Katarzyna
Andrzejewska Marta
zajęcia sensoplastyczne 15.00–16.20
(grupa I)

16.30–17.50
(grupa II)
       
Andrzejewska Marta zajęcia sensoplastyczne     17.30–19.00    
Zagórska Agnieszka zajęcia kulinarne "Palce lizać"   16.30–18.45
(grupa I)
  16.30–18.45
(grupa II)
 

Regulamin uczestnika Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku

REGULAMIN UCZESTNIKA MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY W SŁUPSKU

Młodzieżowy Dom Kultury w Słupsku jest placówką oświatową prowadzącą działalność:
- w formach stałych (stałe zajęcia umieszczone w tygodniowym planie zajęć),
- okresowych (zimowe i letnie zajęcia zorganizowane).

Uczestnikami Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku mogą być dzieci i młodzież w wieku 3 lat do zakończenia edukacji.
1. Uczestnik ma prawo do systematycznej informacji o swoich postępach.
2. Po zakończeniu rocznego cyklu zajęć, umieszczonych w tygodniowym planie, uczestnik otrzymuje dyplom uczestnictwa.
3. Zajęcia określone w tygodniowym planie zajęć rozpoczynają się nie wcześniej niż 1 września i kończą wg kalendarza danego roku szkolnego.
4. W czasie ferii zimowych zajęcia odbywają się wg okresowego planu zajęć.
5. Dane osobowe uczestnika podlegają ochronie zgodnie z aktualnymi przepisami.
6. Na terenie placówki obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, picia alkoholu, używania i rozprowadzania środków odurzających.
7. Od uczestników oczekuje się kulturalnego zachowania i poszanowania mienia placówki.
8. Niestosowanie się do zasad określonych w pkt. 6 lub 7 może spowodować skreślenie z listy uczestników, a także zastosowanie innych środków przewidzianych prawem.
9. Prawa i obowiązki uczestnika a także nagrody i kary są zamieszczone w statucie Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku.

Regulamin zatwierdzony Uchwałą Rady Pedagogicznej Nr 4/2017 z dnia 28 sierpnia 2017 r.

RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA RODZICÓW I PRAWNYCH OPIEKUNÓW UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ
W MŁODZIEŻOWYM DOMU KULTURY W SŁUPSKU

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1. Administratorem danych osobowych uczestnika i jego rodziców oraz prawnych opiekunów jest Młodzieżowy Dom Kultury w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 8 reprezentowany przez Dyrektora Panią Violettę Wójcik.

2. Inspektorem ochrony danych w Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 8 jest Pan Jarosław Mielnik z którym można kontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:

a. dane osobowe uczestnika wraz z powiązanymi z nim danymi rodzica lub prawnego opiekuna w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, zgodnie z: Ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2198), Ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 996) i wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami odpowiednich ministrów, Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO;

b. dane osobowe uczestnika związane z udziałem dziecka w konkursach oraz imprezach organizowanych w placówce i poza nią na podstawie podpisanej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO (jeżeli to Panią(a) dotyczy);

c. wizerunek oraz osiągnięcia dziecka w celu publikacji w materiałach publikowanych lub autoryzowanych przez placówkę w prasie lokalnej, telewizji, stronie internetowej placówki oraz w mediach społecznościowych na podstawie podpisanej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO (jeżeli to Panią(a) dotyczy);

4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in.: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Kuratorium Oświaty, Organ prowadzący – Miasto Słupsk i inne na wniosek np. Sąd, MOPS.

5. Dane osobowe dziecka i jego rodziców lub prawnych opiekunów nie będą przekazywane do państw oraz organizacji międzynarodowych poza obszar działania RODO.

6. Przekazane dane osobowe będą przechowywane w różnych okresach czasu w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną na podstawie: Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217).

7. Posiada Pani (Pan) prawo dostępu do treści danych dziecka i powiązanych z nimi danych rodzica lub prawnego opiekuna oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie wymienione prawa wymagają pisemnej formy (np. zgody, oświadczenia, itp.).

8. Ma Pani (Pan) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących uczestnika i jego rodziców lub prawnych opiekunów narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

9. Przekazane przez Panią(a) dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

10. Treść powyższej klauzuli informacyjnej będzie dostępna wraz z aktualnym kontaktem do Inspektora Ochrony Danych i Administratora Danych Osobowych na stronie internetowej placówki.

Uchwała Rady Rodziców nr 1/2020

Uchwała nr 1/2020
Rady Rodziców przy Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku
z dnia 1 kwietnia 2020 roku

w sprawie składek za okres pandemii

Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 roku w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19 oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19 w Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku, do czasu powrotu dzieci do placówki zajęcia prowadzone będą z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.

W związku z tym, że zajęcia się odbywały a zmiana formy prowadzenia zajęć nie leży po stronie placówki, wysokość składek na Radę Rodziców za rok szkolny 2019/2020 pozostaje bez zmian.

Godziny dostępności

Nazwisko i Imię nauczyciela Dzień tygodnia Godzina
WÓJCIK Violetta – dyrektor środa 16.00–17.00
ZAGÓRSKA Agnieszka – wicedyrektor piątek 16.00–17.00
ANDRZEJEWSKA Marta środa 15.30–16.00
BAŁBATUN Zbigniew piątek 16.45–17.45
BARTOŚ Katarzyna wtorek 15.00–16.00
BEDKA Aldona środa 15.00–16.00
BLISKOWSKI Mateusz środa 15.30–16.00
CYSEWSKI Łukasz poniedziałek 16.00–17.00
KOPCZAK Jolanta wtorek 9.10–10.10
KOWALIK Wanda wtorek 14.30–15.30
KWIDZIŃSKA Magdalena wtorek 15.00–16.00
MACIEJEWSKA Karolina środa 17.30–18.30
MICHAŁOWSKA Dorota poniedziałek 15.30–16.00
OLSZEWSKA Katarzyna piątek 8.00–9.00
PLEBANEK Bogusława wtorek 10.50–11.50
PLEBANEK Krzysztof poniedziałek 15.30–16.00
SAPIS Lucyna wtorek 18.00–18.30
SIEPIETOWSKA Agnieszka czwartek 19.35–20.05
SPOCZYŃSKA Małgorzata wtorek 14.10–15.10
SPOCZYŃSKI Daniel czwartek 13.30–14.30
SZANEL Wioletta środa 14.40–15.40
SZCZEPŁOCKI Andrzej piątek 16.00–17.00
SZEWCZYK Karolina wtorek 14.35–15.35
SZYMCZEWSKA-KUHN Iwona środa 14.40–15.40
USZKIEWICZ Grzegorz środa 19.05–19.35
ZABOROWSKA Kinga środa 18.00–19.00

Ogłoszenia

Z ostatniej chwili

Previous Next
Odwołane zajęcia! 1. W dniach 22–26.04.2024 r. nie odbędą się zajęcia teatralne i sensoryczne prowadzone przez p. Martę Andrzejewską.
Ankieta Zwracamy się z prośbą do młodzieży o wypełnienie ankiety, która pomoże nam w przygotowaniu oferty zajęć pozaszkolnych na nowy rok szkolny. Ankieta jest dostępna po kliknięciu na poniższy baner.