Nazwisko i Imię nauczyciela | Forma zajęć | Pn. | Wt. | Śr. | Czw. | Pt. |
Jolanta Kopczak | zajęcia plastyczne | 15.20–16.50 | 15.20–16.50 | |||
Fabryka Pluszaków | 16.55–18.25 | 16.55–18.25 | 15.20–17.05 | |||
Zaborowska Kinga | zajęcia plastyczne | 16.00–19.00 | 16.00–18.00 | |||
warsztaty artystyczne | 15.30–18.30 | 15.30–18.45 | ||||
Kowalik Wanda | zajęcia plastyczne | 15.30–17.00 | ||||
rysunek | 15.30–17.00 17.00–18.30 |
|||||
batik | 15.30–17.45 | |||||
Szczepłocki Andrzej | rysunek i malarstwo | 17.00–19.15 | 17.00–19.15 | 17.00–19.15 |
Nazwisko i Imię nauczyciela | Forma zajęć | Pn. | Wt. | Śr. | Czw. | Pt. |
Spoczyński Daniel | keyboard | 14.45–18.45 | 15.00–19.00 | 14.30–15.30 | ||
studio piosenki | 15.30–18.30 | |||||
Plebanek Krzysztof | studio piosenki | 16.00–20.00 | ||||
Plebanek Bogusława | studio piosenki | 15.45–18.55 | ||||
Spoczyńska Małgorzata | studio piosenki | 15.10–18.55 | 16.00–18.15 | |||
Siepietowska Agnieszka | studio piosenki | 15.00–19.35 | ||||
Cysewski Łukasz | studio piosenki | 15.50–16.50 | 15.30–16.15 | 16.00–17.00 | ||
zespoły | 17.00–19.15 | 17.00–19.15 | ||||
Bałbatun Zbigniew | ukulele | 17.40–18.25 | 17.40–18.25 | |||
gitara klasyczna | 16.50–17.35 18.30–20.00 |
16.50–20.00 | 16.50–17.35 18.30–20.00 |
16.50–20.00 | ||
Kwidzińska Magdalena | gitara klasyczna | 16.00–19.05 | 16.45–19.50 | |||
Uszkiewicz Grzegorz | gitara klasyczna | 16.45–19.10 | 16.00–19.05 | |||
Bliskowski Mateusz | gitara elektryczna | 16.00–19.00 |
Nazwisko i Imię nauczyciela | Forma zajęć | Pn. | Wt. | Śr. | Czw. | Pt. |
Szanel Wioletta | "MINI AKCENT" | 16.35–18.05 | 16.35–18.05 | |||
"AKCENT II" | 18.10–19.40 | 18.10–19.40 | ||||
Szymczewska-Kuhn Iwona | "MINI AKCENT" | 16.35–18.05 | 16.35–18.05 | |||
"AKCENT I" | 18.10–19.40 | 18.10–19.40 | ||||
Bartoś Katarzyna | "GEST" | 16.00–17.15 (starsze) 17.20–18.15 (młodsze) |
15.45–17.00 (starsze) 17.05–18.00 (młodsze) |
|||
Maciejewska Karolina | "ISKIERKI" | 16.30-17.30 | 16.00–16.45 | |||
"STEP" | 16.50–18.20 | |||||
"FLEX" | 17.05–19.05 | 16.00–17.30 | ||||
"SWING" | 17.40–19.05 | 16.00–19.00 |
Nazwisko i Imię nauczyciela | Forma zajęć | Pn. | Wt. | Śr. | Czw. | Pt. |
Szanel Wioletta Szymczewska-Kuhn Iwona |
rytmika "Brzdące" |
15.45–16.30 | 15.45–16.30 |
Nazwisko i Imię nauczyciela | Forma zajęć | Pn. | Wt. | Śr. | Czw. | Pt. |
Szewczyk Karolina | język angielski | 15.35–17.05 (grupa C) 17.10–18.40 (grupa F) |
15.35–16.35 (grupa C) 16.40–17.40 (grupa F) 17.45–18.45 (grupa D) 18.50–20.20 (grupa G) |
16.15–17.00 (grupa D) |
||
Bedka Aldona | język angielski | 16.00–16.45 (grupa 1) 16.50–17.35 (grupa 2) 17.40–18.25 (grupa 3) 18.30–19.15 (grupa 4) |
16.00–16.45 (grupa 1) 16.50–17.35 (grupa 2) 17.40–18.25 (grupa 3) 18.30–19.15 (grupa 4) |
Nazwisko i Imię nauczyciela | Forma zajęć | Pn. | Wt. | Śr. | Czw. | Pt. |
Sapis Lucyna | koło szachowe | 16.30–18.00 | 16.30–18.00 | 16.30–18.00 | ||
Andrzejewska Marta | koło teatralne "Mali artyści" | 18.00–19.30 | 16.00–17.30 | |||
Michałowska Dorota | koło teatralne | 18.00–19.30 | 18.00–19.30 | |||
koło dziennikarskie | 16.00–17.30 | 16.00–17.30 | ||||
Olszewska Katarzyna | Artystyczna Akademia Malucha | 9.00–12.00 | 9.00–12.00 | 9.00–12.00 | 9.00–12.00 | |
Olszewska Katarzyna Andrzejewska Marta |
zajęcia sensoplastyczne | 15.00–16.20 (grupa I) 16.30–17.50 (grupa II) |
||||
Andrzejewska Marta | zajęcia sensoplastyczne | 17.30–19.00 | ||||
Zagórska Agnieszka | zajęcia kulinarne "Palce lizać" | 16.30–18.45 (grupa I) |
16.30–18.45 (grupa II) |
REGULAMIN UCZESTNIKA MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY W SŁUPSKU
Młodzieżowy Dom Kultury w Słupsku jest placówką oświatową prowadzącą działalność:
- w formach stałych (stałe zajęcia umieszczone w tygodniowym planie zajęć),
- okresowych (zimowe i letnie zajęcia zorganizowane).
Uczestnikami Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku mogą być dzieci i młodzież w wieku 3 lat do zakończenia edukacji.
1. Uczestnik ma prawo do systematycznej informacji o swoich postępach.
2. Po zakończeniu rocznego cyklu zajęć, umieszczonych w tygodniowym planie, uczestnik otrzymuje dyplom uczestnictwa.
3. Zajęcia określone w tygodniowym planie zajęć rozpoczynają się nie wcześniej niż 1 września i kończą wg kalendarza danego roku szkolnego.
4. W czasie ferii zimowych zajęcia odbywają się wg okresowego planu zajęć.
5. Dane osobowe uczestnika podlegają ochronie zgodnie z aktualnymi przepisami.
6. Na terenie placówki obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, picia alkoholu, używania i rozprowadzania środków odurzających.
7. Od uczestników oczekuje się kulturalnego zachowania i poszanowania mienia placówki.
8. Niestosowanie się do zasad określonych w pkt. 6 lub 7 może spowodować skreślenie z listy uczestników, a także zastosowanie innych środków przewidzianych prawem.
9. Prawa i obowiązki uczestnika a także nagrody i kary są zamieszczone w statucie Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku.
Regulamin zatwierdzony Uchwałą Rady Pedagogicznej Nr 4/2017 z dnia 28 sierpnia 2017 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA RODZICÓW I PRAWNYCH OPIEKUNÓW UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ
W MŁODZIEŻOWYM DOMU KULTURY W SŁUPSKU
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych uczestnika i jego rodziców oraz prawnych opiekunów jest Młodzieżowy Dom Kultury w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 8 reprezentowany przez Dyrektora Panią Violettę Wójcik.
2. Inspektorem ochrony danych w Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 8 jest Pan Jarosław Mielnik z którym można kontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
a. dane osobowe uczestnika wraz z powiązanymi z nim danymi rodzica lub prawnego opiekuna w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, zgodnie z: Ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2198), Ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 996) i wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami odpowiednich ministrów, Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO;
b. dane osobowe uczestnika związane z udziałem dziecka w konkursach oraz imprezach organizowanych w placówce i poza nią na podstawie podpisanej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO (jeżeli to Panią(a) dotyczy);
c. wizerunek oraz osiągnięcia dziecka w celu publikacji w materiałach publikowanych lub autoryzowanych przez placówkę w prasie lokalnej, telewizji, stronie internetowej placówki oraz w mediach społecznościowych na podstawie podpisanej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO (jeżeli to Panią(a) dotyczy);
4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in.: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Kuratorium Oświaty, Organ prowadzący – Miasto Słupsk i inne na wniosek np. Sąd, MOPS.
5. Dane osobowe dziecka i jego rodziców lub prawnych opiekunów nie będą przekazywane do państw oraz organizacji międzynarodowych poza obszar działania RODO.
6. Przekazane dane osobowe będą przechowywane w różnych okresach czasu w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną na podstawie: Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217).
7. Posiada Pani (Pan) prawo dostępu do treści danych dziecka i powiązanych z nimi danych rodzica lub prawnego opiekuna oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie wymienione prawa wymagają pisemnej formy (np. zgody, oświadczenia, itp.).
8. Ma Pani (Pan) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących uczestnika i jego rodziców lub prawnych opiekunów narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. Przekazane przez Panią(a) dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
10. Treść powyższej klauzuli informacyjnej będzie dostępna wraz z aktualnym kontaktem do Inspektora Ochrony Danych i Administratora Danych Osobowych na stronie internetowej placówki.
Uchwała nr 1/2020
Rady Rodziców przy Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku
z dnia 1 kwietnia 2020 roku
w sprawie składek za okres pandemii
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 roku w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19 oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19 w Młodzieżowym Domu Kultury w Słupsku, do czasu powrotu dzieci do placówki zajęcia prowadzone będą z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
W związku z tym, że zajęcia się odbywały a zmiana formy prowadzenia zajęć nie leży po stronie placówki, wysokość składek na Radę Rodziców za rok szkolny 2019/2020 pozostaje bez zmian.
Nazwisko i Imię nauczyciela | Dzień tygodnia | Godzina |
WÓJCIK Violetta – dyrektor | środa | 16.00–17.00 |
ZAGÓRSKA Agnieszka – wicedyrektor | piątek | 16.00–17.00 |
ANDRZEJEWSKA Marta | środa | 15.30–16.00 |
BAŁBATUN Zbigniew | piątek | 16.45–17.45 |
BARTOŚ Katarzyna | wtorek | 15.00–16.00 |
BEDKA Aldona | środa | 15.00–16.00 |
BLISKOWSKI Mateusz | środa | 15.30–16.00 |
CYSEWSKI Łukasz | poniedziałek | 16.00–17.00 |
KOPCZAK Jolanta | wtorek | 9.10–10.10 |
KOWALIK Wanda | wtorek | 14.30–15.30 |
KWIDZIŃSKA Magdalena | wtorek | 15.00–16.00 |
MACIEJEWSKA Karolina | środa | 17.30–18.30 |
MICHAŁOWSKA Dorota | poniedziałek | 15.30–16.00 |
OLSZEWSKA Katarzyna | piątek | 8.00–9.00 |
PLEBANEK Bogusława | wtorek | 10.50–11.50 |
PLEBANEK Krzysztof | poniedziałek | 15.30–16.00 |
SAPIS Lucyna | wtorek | 18.00–18.30 |
SIEPIETOWSKA Agnieszka | czwartek | 19.35–20.05 |
SPOCZYŃSKA Małgorzata | wtorek | 14.10–15.10 |
SPOCZYŃSKI Daniel | czwartek | 13.30–14.30 |
SZANEL Wioletta | środa | 14.40–15.40 |
SZCZEPŁOCKI Andrzej | piątek | 16.00–17.00 |
SZEWCZYK Karolina | wtorek | 14.35–15.35 |
SZYMCZEWSKA-KUHN Iwona | środa | 14.40–15.40 |
USZKIEWICZ Grzegorz | środa | 19.05–19.35 |
ZABOROWSKA Kinga | środa | 18.00–19.00 |